Вантажівки


Вид
Дивись також:

Вантажівка (вантажний автомобіль) – транспортний засіб, призначений для перевезення вантажів. Слово «вантажівка» має досить широке поняття і об'єднує в собі як тягачі, так і комерційні автомобілі, і навіть легкові кузовні версії (пікапи). Вантажівка складається з тягової частини і вантажної платформи. Розглядаємо вантажівки з невідокремлюваною вантажною платформою з повною масою від 7,5 тонн. Основну класифікацію вантажівок можна провести за вантажопідйомністю:

  • легкі комерційні вантажівки з повною масою від 7.5 до 15 тонн: Renault Master, VW Crafter, Mercedes-Benz Sprinter;
  • -середньотонажні вантажівки з повною масою від 15 до 40 тонн: Volvo FL або FE, призначені для міських або регіональних перевезень;

    -важкі вантажівки з повною масою від 40 до 100 тонн, призначені для важких будівництв: Volvo FMX, Renault C, IvecoTrakker;

    -суперважковаговики, кар'єрні самоскиди, з повною масою від 100 до 400 тонн: БелАЗ7560, 7571, Cat 797F.

    Вантажні платформи в залежності від призначення можуть бути виконані у вигляді відкритого чи закритого, тентованого, ізотермічного кузова, рефрижератора, а також самоскида. Вантажівки можуть бути обладнаними спеціальними цистернами для перевезення рідин, у тому числі небезпечних.

    Колісна база вантажівок може варіюватися від 4х2 до 8х8 залежно від потужності двигуна і призначення вантажівки. Таким чином, кар'єрні або будівельні самоскиди найчастіше обладнуються колісними базами 4х4, 6х4, 6х6, 8х6.

    Шасі або рама вантажівки виконується зі зносостійкого, ударостійкого металу і покривається антикорозійним або нанокерамічним покриттям.

    Особливу увагу при конструюванні вантажівки приділяють передачі сили на колеса, тобто КПП і мостам. Міські моделіта моделі для розвезення вантажів вирізняються високим крутним моментом вже на низьких оборотах, що дозволяє зберігати маневреність в місті. КПП самоскидів і будівельних вантажівок проектуються з малими інтервалами між передавальними числами для використання в будь-яких умовах, наприклад, навантаженим під гірку або на бездоріжжі. Ведучі мости обладнуються як звичайними, так і колісними редукторами, що збільшують повну масу вдвічі.

    Для використання на трасі або в міських умовах вантажівки оснащуються системами пасивної та активної безпеки: противідкатними системами, саморегульованими фарами. Крім того, сучасна вантажівка відповідає всім вимогам зручності для водія і ергономіки салону: від важеля перемикання передач до спального місця.

Реклама

говорим по-русски

www.dingemanse.nl

+31 164612460

By clicking any link or object on this website, you unconditionally agree and authorize us to process your personal data, including the use of cookies and other tracking technologies. It is implemented to enhance and personalize your experience on this website, other our websites and websites of third-party advertisers cooperating with us. Our partnering companies may also store cookies on your device or use similar technologies to collect and process the personal information. Learn more about how we treat your private information.