Вид
Розвізні перевезення
Тентовані вантажівки963Рефрижератори вантажівки847Вантажівки з закритим кузовом1620Ізотермічні вантажівки72Бортові вантажівки/ Платформи1994Вантажівки цистерни567Вантажівки шасі1289Автовози вантажівки243Лісовози171Для перевезення напоїв вантажівки38Для перевезення худоби вантажівки113Коневози66Торгові вантажівки34
Контейнерні перевезення
Будівельна техніка
Комунальна/ Спеціальна техніка
Цікаві пропозиції
DAF CF85.410 6x2 Tierfuttertank
26 900 EUR
2008, 285000 км, 6х2, Дизель
Швейцарія, Othmarsingen
Kranbil DAF LF 290 FA | 2017 | Brädgårdsbil | Kranflak med vikbar baklyft | PK19.001
Ціна за запитом
Ask for info
Швеція
Scania P450 DB6X2HNB
59 500 EUR
2016, 205000 км, 6х2
Фінляндія
Iveco AD260SX/P Absetzkipper Vorlauf-Lenkachse
69 900 EUR
2020, 135434 км, 4х2, Дизель, 2-вісний
Німеччина, Dettelbach
Mercedes-Benz Antos 1835 L Curtainsider Distronic Spur-Ass
96 500 EUR
2019, 90000 км, 4х2, Дизель, 2-вісний
Австрія, Laakirchen
Mercedes-Benz 2545LL MULTIWECHSLER BDF Spur-Ass Totwinkel
98 500 EUR
2021, 191000 км, 6х2, Дизель, 3-вісний
Австрія, Laakirchen
Renault Kerax 380 6X4 Wywrotka z HDS Sprowadzona
25 303 EUR
2002, 372595 км, Дизель, 3-вісний
Польща, 62-200 GNIEZNO, UL 3 MAJA 55
Mercedes-Benz Actros 1845L NEUFAHRZEUG Distronic PPC Spur-Ass
102 900 EUR
2022, 3000 км, 4х2, Дизель, 2-вісний
Австрія, Laakirchen
Вантажівка (вантажний автомобіль) – транспортний засіб, призначений для перевезення вантажів. Слово «вантажівка» має досить широке поняття і об'єднує в собі як тягачі, так і комерційні автомобілі, і навіть легкові кузовні версії (пікапи). Вантажівка складається з тягової частини і вантажної платформи. Розглядаємо вантажівки з невідокремлюваною вантажною платформою з повною масою від 7,5 тонн. Основну класифікацію вантажівок можна провести за вантажопідйомністю:
- легкі комерційні вантажівки з повною масою від 7.5 до 15 тонн: Renault Master, VW Crafter, Mercedes-Benz Sprinter; -середньотонажні вантажівки з повною масою від 15 до 40 тонн: Volvo FL або FE, призначені для міських або регіональних перевезень; -важкі вантажівки з повною масою від 40 до 100 тонн, призначені для важких будівництв: Volvo FMX, Renault C, IvecoTrakker; -суперважковаговики, кар'єрні самоскиди, з повною масою від 100 до 400 тонн: БелАЗ7560, 7571, Cat 797F. Вантажні платформи в залежності від призначення можуть бути виконані у вигляді відкритого чи закритого, тентованого, ізотермічного кузова, рефрижератора, а також самоскида. Вантажівки можуть бути обладнаними спеціальними цистернами для перевезення рідин, у тому числі небезпечних. Колісна база вантажівок може варіюватися від 4х2 до 8х8 залежно від потужності двигуна і призначення вантажівки. Таким чином, кар'єрні або будівельні самоскиди найчастіше обладнуються колісними базами 4х4, 6х4, 6х6, 8х6. Шасі або рама вантажівки виконується зі зносостійкого, ударостійкого металу і покривається антикорозійним або нанокерамічним покриттям. Особливу увагу при конструюванні вантажівки приділяють передачі сили на колеса, тобто КПП і мостам. Міські моделіта моделі для розвезення вантажів вирізняються високим крутним моментом вже на низьких оборотах, що дозволяє зберігати маневреність в місті. КПП самоскидів і будівельних вантажівок проектуються з малими інтервалами між передавальними числами для використання в будь-яких умовах, наприклад, навантаженим під гірку або на бездоріжжі. Ведучі мости обладнуються як звичайними, так і колісними редукторами, що збільшують повну масу вдвічі. Для використання на трасі або в міських умовах вантажівки оснащуються системами пасивної та активної безпеки: противідкатними системами, саморегульованими фарами. Крім того, сучасна вантажівка відповідає всім вимогам зручності для водія і ергономіки салону: від важеля перемикання передач до спального місця.