Країна продавця
Цікаві пропозиції

MAN 18.500 4X2 Hidraulika (7947)
27 800 EUR
2019, 516972 км, 4х2, Дизель
Литва, Kaunas

Volvo FH 500 6X4 TREKKER/TRACTOR/SZM EURO 6 HYDRAULIC
Ціна за запитом
2014, 580628 км, 6х4, Дизель, 3-вісний
Нідерланди, ANDELST

Mercedes-Benz Actros 1842 Gigaspace / Full Spoiler / NL Truck
74 950 EUR
2023, 227440 км, 4х2, Дизель, 2-вісний
Нідерланди, Tilburg

DAF XF 460
13 000 EUR
2014, 1103649 км, 4х2, Дизель, 2-вісний
Португалія

Mercedes-Benz Actros 1845, EURO 6, LOWDECK,
21 000 EUR
2018, 700000 км, 4х2, Дизель, 2-вісний
Чехія, Horovice

Iveco Stralis 510 AS440STX/P 6X2 2018 Salon Polska
26 513 EUR
2018, 605526 км, 6х2, Дизель, 3-вісний
Польща, Lublin

MAN TGX 18.460 4X2 BLS
Ціна за запитом
2017, 896956 км, 4х2, Дизель, 2-вісний
Португалія

MAN TGX 18.460 4X2 LLS-U
27 900 EUR
2018, 632031 км, 4х2, Дизель, 2-вісний
Австрія, Leopoldsdorf
Сідельний тягач - вантажний автомобіль для перевезення важких і великогабаритних вантажів на напівпричепах. Тягач із напівпричепом називається автопотягом. Тягач являє собою автомобіль, що складається з наступних конструктивних елементів, що визначають його функціональність та області застосування:
Кабіна. Кабіни виготовляються капотні і безкапотні. Капотні кабіни в основному поширені в США, Австралії, де немає обмеження по довжині автопотягів. У Європі виробляються і використовуються безкапотні або похилі кабіни. У капотних кабінах двигун розташований спереду, під капотом, що полегшує доступ до нього при ремонті. У похилих кабінах двигун розташований під кабіною, над передньою віссю. Різниця в конструкції кабіни визначає також розподіл ваги по осях і центр ваги, а значить, впливає і на стійкість і керованість всього тягача і автопотягу.
Залежно від призначення і класу тягача, кабіни бувають різних розмірів і комплектацій. Як правило, вони поділяються на короткі, денні (зі спальним місцем), спальні та спеціальні. Спальні похилі кабіни мають довжину в основному до 2,3 м (найбільш поширена Scania - 2,26 м), але досягають і 3,42 м (Long Cre Cab). Це дозволяє обладнати кабіни спальними місцями і додатковим обладнанням. Залежно від висоти вони варіюються від 1,5 м до 2,3 м. Денні кабіни - трохи коротші і нижчі, не мають додаткових опцій і зручностей, їх розміри - 1,9 м на 1,5 м. Ширина кабін в основному в межах 2,43 м. Як правило, довжина завжди більше висоти, як мінімум на 10-15 см (для Scania). Однак найбільші кабіни можуть мати форму куба з розмірами 2,3х2,3х2,3 м.
Двигун можна назвати найважливішою функціональною частиною тягача. Від потужності двигуна залежить його загальна маса, вантажопідйомність, споживання палива. Тягачі обладнуються дизельними двигунами. Сучасні технології вприскування палива, системи охолодження і відведення відпрацьованих газів дозволяють збільшити потужність і знизити споживання палива в рази в порівнянні з попередниками. Крім того, більш суворі екологічні норми роблять необхідним обладнання двигунів системами нейтралізації вихлопу. Для сідельних тягачів робочий об'єм двигуна варіюється від 9 до 16 літрів, потужність відповідно від близько 230 до 750 к.с. (для вантажівок Volvo, Scania). Вони виробляють крутний момент до значних 3550 Н/м вже при 1000 об/хв. Такі можливості двигунів дозволяють збільшити загальну масу до 100 і більше тонн (а з колісними редукторами до 180 тонн). Це максимально розширює функціональні можливості тягачів при русі під гірку, транспортуванні вагомих вантажів, їзді по бездоріжжю.
Трансмісія передає потужність двигуна на колеса і в цілому визначає працездатність всього автопотягу. Трансмісія складається з КПП, ведучих мостів, коробки відбору потужності. Коробки передач поділяються на механічні, механічні з подвоєними передачами і повністю автоматичні. Для МКПП базою залишається класична механіка. Однак з опціями автоматичного зчеплення і програмного забезпечення вони являють собою автоматизовані КПП, у яких навіть може бути відсутнім педаль зчеплення. Дубльовані коробки передач мають близько розташовані передавальні числа, що збільшує кількість передач до 12-14 і максимально підвищує прохідність тягачів. Багато КПП оснащуються гальмом-сповільнювачем, який створює гальмівне зусилля вже на валі відбору потужності або КПП. Це робить гальмування більш плавним і швидким.
Осі і редуктори відповідають за розподіл навантаження і за вантажопідйомність. Осі можуть обладнуватися простими механічними редукторами або доповнюватися колісними редукторами, які підвищують загальну масу. Наприклад, тягачі з однією віссю і потужністю близько 250 к.с. обладнуються простим редуктором. При потужності до 750 к.с. і загальній масі більше 150 тонн необхідний колісний редуктор.
Сідло. Це механічний зчіпний пристрій, що розташований догори від осей тягача і забезпечує зчеплення з напівпричепом. Являє собою округлу металеву плиту з отвором для кріплення напівпричепа розміром від 50,8 і 88,9 мм. Цей пристрій повинен забезпечувати також маневреність цілого автопотягу на дорозі.
Основними виробниками тягачів є:
- Daimler AG з марками Mercedes-Benz, Freightliner Trucks, Sterling Trucks, Unimog, Western Star, Fuso, BharatBenz
- Volvo Group з марками Volvo, Mack, Renault, UD Nissan Diesel
- PACCAR з марками DAF Trucks, Kenworth, Peterbilt, Leyland Trucks
- Volkswagen Group з марками Scania, MAN
- Dongfeng Motor
- Тata Group з марками Tata Motors, Daewoo Commercial Vehicle
- Hyundai Kia
- Toyota Group з марками Hino Motors, Isuzu
- Iveco Group з марками Magirus, Astra, Seddon Atkinson, Yuejin
Провідні продавці