Цікаві пропозиції
UniCarriers W1F4A40Y
Ціна за запитом
2012, Дизель, 20641 г
Нідерланди, Moerdijk
Doosan G20 SC-5
6 690 EUR
2014, 16000 г
Велика Британія
Nissan G1N1L20Q, Heftruck, 2ton, Elektro
9 750 EUR
2008, Електро, 8049 г
Нідерланди
Crown WP 2315
1 450 EUR
2010, Електро, 1466 г
Нідерланди
Hyster H3.5FT
Ціна за запитом
2014, Дизель, 5299 г
Нідерланди
JAC CPD13S
10 900 EUR
2023, Електро
Бельгія
JCB 535-95
Ціна за запитом
2018, 2448 г
Польща, Toruń
JAC CPD20
19 600 EUR
2024
Бельгія, Ruddervoorde
З розвитком логістичних послуг і будівництвом багатофункціональних складів складська техніка повинна відповідати все більш високим вимогам за маневреністю, екологічністю, легкістю управління. Вона повинна везти більше вантажу, завантажувати його вище, споживати менше палива або енергії, служити довше, бути ергономічною, а також, по можливості, бути інтегрованою в електронну систему складування типу "warehouse management system" (WMS).
Завдання складської техніки в потрібний час, в потрібне місце, в необхідному стані доставити товар зі складу, а також надати інформацію про рух даного товару. З цією метою на складі використовуються вилкові навантажувачі, телескопічні навантажувачі, бокові навантажувачі, контейнерні навантажувачі, штабелери.
Найбільшим попитом користуються вилкові й телескопічні навантажувачі. Свою назву отримали за рахунок передньої вилкової конструкції, на яку передається сила з підйому вантажу. За допомогою неї досягається максимальна ефективність, а у поєднанні з додатковими гумовими насадками також і безпека вантажу.
Моделі складських навантажувачів оснащуються дизельними, бензиновими або електричними двигунами. Безумовно, електронавантажувач не виділяє вихлопних газів і може використовуватися в закритих приміщеннях. Однак потужність його моторів поступається дизельним або бензиновим. Якщо потужність дизельного навантажувача сягає близько 40 кВт в середньому, то потужність тягового електромотора - до 10 кВт. Номінальна вантажопідйомність варіюється від 1000 до 10000 кг. Стандартна висота підйому моделей досягає близько 3000 см.
Бокові складські навантажувачі відрізняються від вилкових боковим розташуванням вилкової конструкції і двома платформами. Застосовується для довгомірних вантажів, як правило пакетів з листової сталі, ДСП, верстатів та обладнання, валів, кабельних барабанів. Вантажопідйомність таких навантажувачів сягає близько 50 тонн. Машина може пересуватися по направляючих або вільно. Модифікації з електродвигунами - тихі та екологічні, можуть застосовуватися всередині приміщень.
Телескопічні навантажувачі також мають вилкову конструкцію для підйому і утримання вантажів. Однак підйомним механізмом тут є телескопічна стріла. Номінальна вантажопідйомність навантажувачем компакт класу сягає близько 3500 кг з висотою підйому до 8 метрів. Їх найчастіше застосовують на складах. Вони можуть обладнуватися електромоторами. Більш потужні навантажувачі мають вантажопідйомність близько 12 тонн з вантажопідйомністю до 10 метрів. Такі модифікації вимагають більшого простору.
Найбільшого поширення на ринку отримала складська техніка фірм Caterplillar, JCB, Jungheinrich, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, Merlo, Mitsubishi, Still, Toyota.