Вид
Розвізні перевезення
Тентовані причепи196Рефрижератори причепи243Закриті кузови причепи799Ізотермічні причепи1Бортові причепи/ Платформи609Причепи цистерни86Шасі причепи20Причепи підкатні візки56Автовози причепи435Причепи лісовози75Для перевезення напоїв причепи14Причепи для легкових автомобілів618Причепи для мотоциклів93Причепи для човнів81
Контейнерні перевезення
Будівельна техніка
Транспортні засоби на базі причепів
Цікаві пропозиції
Böckmann Comfort 2 Pferde mit Sattelkammer
2 850 EUR
2001
Німеччина, Dorsten
Humbaur Koffer HKN 25 52 21 20 PF30, 2,5 to. 5185x2030x1885 mm
16 999 EUR
2-вісний
Німеччина, Neu-Ulm
Krone KRONE Tiefkühlkoffer
10 500 EUR
2010
Австрія, Laakirchen
Iveco 18 TON WIREHEJSVOGN
Ціна за запитом
Запитуйте інформацію
Данія, Hammel
Scania Overførsels anhænger med tip
4 677 EUR
Запитуйте інформацію
Данія, Hammel
FAYMONVILLE MAX Trailer 4(2+2)-Achs-Anhänger mit hydr. Rampen
Ціна за запитом
4-вісний
Німеччина, Dortmund
FAYMONVILLE MAX Trailer 3(1+2)-Achs-Anhänger mit hydr. Rampen
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
AZ/DB02C
11 000 EUR
2015
Австрія, Laakirchen
Причіп являє собою транспортний засіб, що приводиться в рух іншим механічним транспортним засобом, наприклад , тягачем, трактором або вантажівкою. Існують причепи з гідравлічним або механічним приводом на одну або кілька осей. На відміну від напівпричепа, повна маса причепа повністю розподіляється через раму на колеса. До вантажівки або тягача причіп прикріплюється за допомогою дишла через зчіпний пристрій (наприклад, системи «гак-петля»).
Аналогічно до напівпричепа, причіп можна розділити на дві частини: ходову і вантажну платформу. Ходова частина складається з шасі або рами і однієї, двох або декількох осей.
Вантажна платформа має безліч варіацій залежно від призначення: бортові, самоскидні, причепи-розпуски, причепи-цистерни, причепи-фургони, причепи-ваговози, легкові причепи, спеціальні причепи.
Бувають відкриті і закриті вантажні платформи. Відкриті бувають бортовими, шасі, самоскидами, спеціальними платформами для перевезення техніки. Вони виготовляються з ударостійкого і зносостійкого матеріалу, наприклад, сталі або твердих порід дерева. Особливо міцними повинні бути низькорамні платформи, призначені для перевезення важких і великогабаритних вантажів, наприклад, екскаваторів, бульдозерів. Закриті платформи складаються з рами-каркасу, виконаної зі сталі, дерева, або пластику. Вона покривається тентом, сталлю, листовим пластиком для захисту вантажів. Для посилення ізотермічного ефекту використовуються спеціальні ізоляційні і термостійкі матеріали, сендвіч-панелі. Крім того, причепи обладнуються холодильною технікою і перетворюються на рефрижератори. Всередині критих платформ можуть вбудовуватися пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування вантажів. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, небезпечних рідин (аміаку), напоїв. Крім того, причепи можуть обладнуватися під житлові комплекси або лабораторії, оснащені системами опалення, водопостачання, трансформаторами електричного струму, вентиляцією та ін.
Виробництвом причепів і напівпричепів займається одна фірма. Частіше вони розробляють і збирають продукт та використовують комплектуючі компаній, що спеціалізуються на шасі, підвісці, ізоляційних матеріалах. Деякі фірми самі займаються розробкою шасі (наприклад, Kögel, Schmitz).
Для дотримання безпеки та зручності сертифікації деякі елементи причепів (шасі, зчіпний пристрій, підвіска) стандартизовані. На європейському ринку причепів лідируючі позиції займають фірми Schmitz Cargobull, Kögel, Krone.