Вид
Розвізні перевезення
Тентовані причепи208Рефрижератори причепи247Закриті кузови причепи809Ізотермічні причепи5Бортові причепи/ Платформи594Причепи цистерни95Шасі причепи10Причепи підкатні візки53Автовози причепи374Причепи лісовози74Для перевезення напоїв причепи14Причепи для легкових автомобілів623Причепи для мотоциклів88Причепи для човнів73
Контейнерні перевезення
Будівельна техніка
Транспортні засоби на базі причепів
Цікаві пропозиції
Menke-Janzen Menke Tandem 3,5 to Vollalu " Neu" Viehanhänger
Ціна за запитом
2024, 2-вісний
Німеччина, Dorsten
Brian James Trailers Cargo Tipper Heckkipper 3 achs, 526 3620 35 3 12, 3600 x 2000 x 300 mm, 3,5 to.
12 500 EUR
3-вісний
Німеччина, Neu-Ulm
Hardi GX390
Ціна за запитом
1993
Нідерланди, Groningen
Krone KRONE Tiefkühlkoffer
10 500 EUR
2010
Австрія, Laakirchen
Schliesing 400 ZX F
Ціна за запитом
2008
Нідерланди, Groningen
AZ/DB02C
11 000 EUR
2015
Австрія, Laakirchen
Iveco 18 TON WIREHEJSVOGN
Ціна за запитом
Ask for info
Данія, Hammel
MULDER BKX1100
Ціна за запитом
2012
Нідерланди, Groningen
Причіп являє собою транспортний засіб, що приводиться в рух іншим механічним транспортним засобом, наприклад , тягачем, трактором або вантажівкою. Існують причепи з гідравлічним або механічним приводом на одну або кілька осей. На відміну від напівпричепа, повна маса причепа повністю розподіляється через раму на колеса. До вантажівки або тягача причіп прикріплюється за допомогою дишла через зчіпний пристрій (наприклад, системи «гак-петля»).
Аналогічно до напівпричепа, причіп можна розділити на дві частини: ходову і вантажну платформу. Ходова частина складається з шасі або рами і однієї, двох або декількох осей.
Вантажна платформа має безліч варіацій залежно від призначення: бортові, самоскидні, причепи-розпуски, причепи-цистерни, причепи-фургони, причепи-ваговози, легкові причепи, спеціальні причепи.
Бувають відкриті і закриті вантажні платформи. Відкриті бувають бортовими, шасі, самоскидами, спеціальними платформами для перевезення техніки. Вони виготовляються з ударостійкого і зносостійкого матеріалу, наприклад, сталі або твердих порід дерева. Особливо міцними повинні бути низькорамні платформи, призначені для перевезення важких і великогабаритних вантажів, наприклад, екскаваторів, бульдозерів. Закриті платформи складаються з рами-каркасу, виконаної зі сталі, дерева, або пластику. Вона покривається тентом, сталлю, листовим пластиком для захисту вантажів. Для посилення ізотермічного ефекту використовуються спеціальні ізоляційні і термостійкі матеріали, сендвіч-панелі. Крім того, причепи обладнуються холодильною технікою і перетворюються на рефрижератори. Всередині критих платформ можуть вбудовуватися пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування вантажів. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, небезпечних рідин (аміаку), напоїв. Крім того, причепи можуть обладнуватися під житлові комплекси або лабораторії, оснащені системами опалення, водопостачання, трансформаторами електричного струму, вентиляцією та ін.
Виробництвом причепів і напівпричепів займається одна фірма. Частіше вони розробляють і збирають продукт та використовують комплектуючі компаній, що спеціалізуються на шасі, підвісці, ізоляційних матеріалах. Деякі фірми самі займаються розробкою шасі (наприклад, Kögel, Schmitz).
Для дотримання безпеки та зручності сертифікації деякі елементи причепів (шасі, зчіпний пристрій, підвіска) стандартизовані. На європейському ринку причепів лідируючі позиції займають фірми Schmitz Cargobull, Kögel, Krone.