Вид
Розвізні перевезення
Тентовані напівпричепи2346Рефрижератори напівпричепи1014Закриті кузови напівпричепи551Ізотермічні напівпричепи218Бортові напівпричепи/ Платформи832Напівпричепи цистерни615Напівпричепи цистерни для сипучих вантажів134Шасі напівпричепи20Контейнеровози/ Змінні кузова напівпричепи840З рухомою підлогою напівпричепи189Напівпричепи з донним транспортером5Автовози напівпричепи69Напівпричепи лісовози93Для перевезення напоїв напівпричепи13Для перевезення худоби напівпричепи41Напівпричепи коневози1
Цікаві пропозиції
Schwarzmüller Tautliner, Liftachse, Palettenkasten, SAF-Achsen
17 900 EUR
2020, 3-вісний
Австрія, Peuerbach
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
HeavyTrailer 3-Achs-Plateau Baustoff
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-nachlaufgelenkt
Ціна за запитом
4-вісний
Німеччина, Dortmund
SCHEUERLE 2+4-Achs-Tiefbett-Kombination
Ціна за запитом
6-вісний
Німеччина, Dortmund
Meusburger 4-Achs-Tieflade-Sattelauflieger "Roadrunner"
Ціна за запитом
4-вісний
Німеччина, Dortmund
Meusburger 3-Achs-Semi-Satteltieflader Roadrunner Industrie
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Mega-Tele-Plateau-Auflieger
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
Напівпричіп - це транспортний засіб, вид причепу, призначений для перевезення різноманітних вантажів. Він оснащений в передній частині опорним майданчиком зі шворнем, які кріпляться до сідельно-зчіпного пристрою на тягачі. Таким чином, частина ваги переноситься на осі тягача. У конструкції присутні також ложементи ("коники"), на яких знаходиться передня частина в незачепленому стані. По великому рахунку напівпричіп можна розділити на дві частини: ходову і вантажну.
Перша частина складається із підвіски, шасі, осей. Від них залежить вантажопідйомність, швидкість, а також стабільність. Сучасні напівпричепи оснащуються повітряними (дубльованими) подушками. Вони амортизують нерівності на дорозі і гарантують стабільність, а значить і збереження вантажів. Від навантаження на осі залежить і загальна корисна маса всього напівпричепа. Шасі або рама є важливим конструкційним елементом. Для зручності ремонту його роблять збірним (на болтах). Рама може бути також суцільною, що збільшує жорсткість і стійкість. Шасі покривається зносостійким і антикорозійним шаром. Виробники напівпричепів, як правило, самостійно вибирають постачальника компонентів ходової частини.
Найбільше різноманіття представлено у вантажній частині. Залежно від призначення вона може бути виготовлена зі сталі, дерева, пластику. Зазвичай, присутні наступні конструкційні елементи: підлога чи рама, каркас, ізоляційний шар, пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, рідин (наприклад, аміаку).
Матеріали, що використовуються під час виробництва напівпричепа, залежать від його призначення, наприклад, для продуктів чутливих до змін температури, важких чи габаритних вантажів і техніки і т.д. Таким чином, для захисту вантажів може використовуватися тентований, закритий кузов, рефрижератор. Напівпричіп також може бути у вигляді самоскиду для перевезення і відвантаження будівельних або сипучих вантажів. Особливим видом є низькорамна платформа для перевезення екскаваторів або техніки.
На відміну від тягачів напівпричіп є більш простою технікою і виготовляється багатьма фірмами, в тому числі і за замовленням. Найбільш поширеними серійними виробниками є Krone, Kögel, Schmitz, Van Hool.