Вид
Розвізні перевезення
Тентовані напівпричепи2250Рефрижератори напівпричепи977Закриті кузови напівпричепи560Ізотермічні напівпричепи204Бортові напівпричепи/ Платформи855Напівпричепи цистерни590Напівпричепи цистерни для сипучих вантажів115Шасі напівпричепи13Контейнеровози/ Змінні кузова напівпричепи835З рухомою підлогою напівпричепи198Напівпричепи з донним транспортером3Автовози напівпричепи67Напівпричепи лісовози81Для перевезення напоїв напівпричепи7Для перевезення худоби напівпричепи39Напівпричепи коневози1
Цікаві пропозиції
Serin 2023
Ціна за запитом
3-вісний
Туреччина
Meusburger Tieflader 3-Achser, Planen-Aufbau, Radmulden
16 900 EUR
1999, 3-вісний
Австрія, Peuerbach
LIDER NEW ciment remorque 2023 YEAR (MANUFACTURER COMPANY)
Ціна за запитом
2023, 3-вісний
Франція
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
Meusburger 3-Achs-Satteltieflader mit abklappbarem Heck
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen
Ціна за запитом
5-вісний
Німеччина, Dortmund
FAYMONVILLE 6-Achs-Tele-Semi mit PA-X Achssystem
Ціна за запитом
6-вісний
Німеччина, Dortmund
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi- 2P.Radmulden-Rampen
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
Напівпричіп - це транспортний засіб, вид причепу, призначений для перевезення різноманітних вантажів. Він оснащений в передній частині опорним майданчиком зі шворнем, які кріпляться до сідельно-зчіпного пристрою на тягачі. Таким чином, частина ваги переноситься на осі тягача. У конструкції присутні також ложементи ("коники"), на яких знаходиться передня частина в незачепленому стані. По великому рахунку напівпричіп можна розділити на дві частини: ходову і вантажну.
Перша частина складається із підвіски, шасі, осей. Від них залежить вантажопідйомність, швидкість, а також стабільність. Сучасні напівпричепи оснащуються повітряними (дубльованими) подушками. Вони амортизують нерівності на дорозі і гарантують стабільність, а значить і збереження вантажів. Від навантаження на осі залежить і загальна корисна маса всього напівпричепа. Шасі або рама є важливим конструкційним елементом. Для зручності ремонту його роблять збірним (на болтах). Рама може бути також суцільною, що збільшує жорсткість і стійкість. Шасі покривається зносостійким і антикорозійним шаром. Виробники напівпричепів, як правило, самостійно вибирають постачальника компонентів ходової частини.
Найбільше різноманіття представлено у вантажній частині. Залежно від призначення вона може бути виготовлена зі сталі, дерева, пластику. Зазвичай, присутні наступні конструкційні елементи: підлога чи рама, каркас, ізоляційний шар, пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, рідин (наприклад, аміаку).
Матеріали, що використовуються під час виробництва напівпричепа, залежать від його призначення, наприклад, для продуктів чутливих до змін температури, важких чи габаритних вантажів і техніки і т.д. Таким чином, для захисту вантажів може використовуватися тентований, закритий кузов, рефрижератор. Напівпричіп також може бути у вигляді самоскиду для перевезення і відвантаження будівельних або сипучих вантажів. Особливим видом є низькорамна платформа для перевезення екскаваторів або техніки.
На відміну від тягачів напівпричіп є більш простою технікою і виготовляється багатьма фірмами, в тому числі і за замовленням. Найбільш поширеними серійними виробниками є Krone, Kögel, Schmitz, Van Hool.