Вид
Розвізні перевезення
Тентовані напівпричепи2250Рефрижератори напівпричепи975Закриті кузови напівпричепи545Ізотермічні напівпричепи209Бортові напівпричепи/ Платформи843Напівпричепи цистерни583Напівпричепи цистерни для сипучих вантажів116Шасі напівпричепи17Контейнеровози/ Змінні кузова напівпричепи814З рухомою підлогою напівпричепи199Напівпричепи з донним транспортером3Автовози напівпричепи67Напівпричепи лісовози91Для перевезення напоїв напівпричепи7Для перевезення худоби напівпричепи39Напівпричепи коневози1
Цікаві пропозиції
Serin 2023
Ціна за запитом
2022, 3-вісний
Туреччина
Kögel Tautliner, Liftachse, Palettenkasten, SAF
28 750 EUR
2023, 3-вісний
Австрія, Peuerbach
LIDER LIDER DUMPER READY STOCKS NEW 2024 YEAR
Ціна за запитом
2024, 3-вісний
Румунія
Doll 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger Pantherfahrwerk
Ціна за запитом
2-вісний
Німеччина, Dortmund
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie
Ціна за запитом
2020, 3-вісний
Німеччина, Dortmund
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger
Ціна за запитом
5-вісний
Німеччина, Dortmund
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg
Ціна за запитом
4-вісний
Німеччина, Dortmund
Напівпричіп - це транспортний засіб, вид причепу, призначений для перевезення різноманітних вантажів. Він оснащений в передній частині опорним майданчиком зі шворнем, які кріпляться до сідельно-зчіпного пристрою на тягачі. Таким чином, частина ваги переноситься на осі тягача. У конструкції присутні також ложементи ("коники"), на яких знаходиться передня частина в незачепленому стані. По великому рахунку напівпричіп можна розділити на дві частини: ходову і вантажну.
Перша частина складається із підвіски, шасі, осей. Від них залежить вантажопідйомність, швидкість, а також стабільність. Сучасні напівпричепи оснащуються повітряними (дубльованими) подушками. Вони амортизують нерівності на дорозі і гарантують стабільність, а значить і збереження вантажів. Від навантаження на осі залежить і загальна корисна маса всього напівпричепа. Шасі або рама є важливим конструкційним елементом. Для зручності ремонту його роблять збірним (на болтах). Рама може бути також суцільною, що збільшує жорсткість і стійкість. Шасі покривається зносостійким і антикорозійним шаром. Виробники напівпричепів, як правило, самостійно вибирають постачальника компонентів ходової частини.
Найбільше різноманіття представлено у вантажній частині. Залежно від призначення вона може бути виготовлена зі сталі, дерева, пластику. Зазвичай, присутні наступні конструкційні елементи: підлога чи рама, каркас, ізоляційний шар, пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, рідин (наприклад, аміаку).
Матеріали, що використовуються під час виробництва напівпричепа, залежать від його призначення, наприклад, для продуктів чутливих до змін температури, важких чи габаритних вантажів і техніки і т.д. Таким чином, для захисту вантажів може використовуватися тентований, закритий кузов, рефрижератор. Напівпричіп також може бути у вигляді самоскиду для перевезення і відвантаження будівельних або сипучих вантажів. Особливим видом є низькорамна платформа для перевезення екскаваторів або техніки.
На відміну від тягачів напівпричіп є більш простою технікою і виготовляється багатьма фірмами, в тому числі і за замовленням. Найбільш поширеними серійними виробниками є Krone, Kögel, Schmitz, Van Hool.