Вид
Розвізні перевезення
Тентовані напівпричепи
2065Рефрижератори напівпричепи
900Закриті кузови напівпричепи
474Ізотермічні напівпричепи
219Бортові напівпричепи/ Платформи
783Напівпричепи цистерни
635Напівпричепи цистерни для сипучих вантажів
89Шасі напівпричепи
9Контейнеровози/ Змінні кузова напівпричепи
773З рухомою підлогою напівпричепи
233Напівпричепи з донним транспортером
1Автовози напівпричепи
92Напівпричепи лісовози
91Для перевезення напоїв напівпричепи
7Для перевезення худоби напівпричепи
10Напівпричепи коневози
1Цікаві пропозиції
Fliegl Containerchassis 1x20 / 2x20 / 1x30 / 1x40 /1x45
22 990 EUR
2024, 3-вісний
Австрія, Peuerbach
LIDER 2022 MODEL NEW CEMENT TANKER
24 500 EUR
2022, 3-вісний
Сербія
Fruehauf
Ціна за запитом
2003, 3-вісний
Франція, LIMAY
Schmitz Cargobull SCB-S3T XL gepruft - disc brakes
14 900 EUR
2019, 3-вісний
Нідерланди
Benalu
6 500 EUR
2006, 3-вісний
Франція, ABLIS
Kel-Berg 3 akslet tiptrailer
Ціна за запитом
2014, 3-вісний
Данія
Schmitz Cargobull SCS 24
7 900 EUR
2016, 3-вісний
Литва
Carnehl 35 m3 4 akslet tiptrailer
Ціна за запитом
2013, 4-вісний
Данія
Напівпричіп - це транспортний засіб, вид причепу, призначений для перевезення різноманітних вантажів. Він оснащений в передній частині опорним майданчиком зі шворнем, які кріпляться до сідельно-зчіпного пристрою на тягачі. Таким чином, частина ваги переноситься на осі тягача. У конструкції присутні також ложементи ("коники"), на яких знаходиться передня частина в незачепленому стані. По великому рахунку напівпричіп можна розділити на дві частини: ходову і вантажну.
Перша частина складається із підвіски, шасі, осей. Від них залежить вантажопідйомність, швидкість, а також стабільність. Сучасні напівпричепи оснащуються повітряними (дубльованими) подушками. Вони амортизують нерівності на дорозі і гарантують стабільність, а значить і збереження вантажів. Від навантаження на осі залежить і загальна корисна маса всього напівпричепа. Шасі або рама є важливим конструкційним елементом. Для зручності ремонту його роблять збірним (на болтах). Рама може бути також суцільною, що збільшує жорсткість і стійкість. Шасі покривається зносостійким і антикорозійним шаром. Виробники напівпричепів, як правило, самостійно вибирають постачальника компонентів ходової частини.
Найбільше різноманіття представлено у вантажній частині. Залежно від призначення вона може бути виготовлена зі сталі, дерева, пластику. Зазвичай, присутні наступні конструкційні елементи: підлога чи рама, каркас, ізоляційний шар, пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, рідин (наприклад, аміаку).
Матеріали, що використовуються під час виробництва напівпричепа, залежать від його призначення, наприклад, для продуктів чутливих до змін температури, важких чи габаритних вантажів і техніки і т.д. Таким чином, для захисту вантажів може використовуватися тентований, закритий кузов, рефрижератор. Напівпричіп також може бути у вигляді самоскиду для перевезення і відвантаження будівельних або сипучих вантажів. Особливим видом є низькорамна платформа для перевезення екскаваторів або техніки.
На відміну від тягачів напівпричіп є більш простою технікою і виготовляється багатьма фірмами, в тому числі і за замовленням. Найбільш поширеними серійними виробниками є Krone, Kögel, Schmitz, Van Hool.