Вид
Розвізні перевезення
Тентовані напівпричепи
1739Рефрижератори напівпричепи
1045Закриті кузови напівпричепи
600Ізотермічні напівпричепи
251Бортові напівпричепи/ Платформи
750Напівпричепи цистерни
624Напівпричепи цистерни для сипучих вантажів
90Шасі напівпричепи
35Контейнеровози/ Змінні кузова напівпричепи
796З рухомою підлогою напівпричепи
258Напівпричепи з донним транспортером
3Автовози напівпричепи
97Напівпричепи лісовози
98Для перевезення напоїв напівпричепи
7Для перевезення худоби напівпричепи
11Напівпричепи коневози
1Цікаві пропозиції

SPITZER SF 37PI 37.000Ltr
11 900 EUR
2005, 3-вісний
Нідерланди, Veghel

Schmitz Cargobull Tautliner, Schnittfeste Plane, XL -Zertifikat,
18 990 EUR
2023, 3-вісний
Австрія, Peuerbach

LIDER 2024 MODEL NEW FROM MANUFACTURER COMPANY
35 000 EUR
2024, 3-вісний
Іспанія

Krone S D
10 500 EUR
2019, 3-вісний
Литва, Vilniaus

SCHMITZ Auflieger Tiefkühler Standard Double deck
23 800 EUR
2018, 3-вісний
Німеччина, Altenberge

Fruehauf
3 800 EUR
2007, 3-вісний
Франція, ABLIS

NURSAN Stainless Steel L4BH Tanker
73 000 EUR
2024, 3-вісний
Туреччина, Konya

Fesan HARDOX SIDE COVER TYPE TIPPER
Ціна за запитом
2022, 3-вісний
Туреччина
Напівпричіп - це транспортний засіб, вид причепу, призначений для перевезення різноманітних вантажів. Він оснащений в передній частині опорним майданчиком зі шворнем, які кріпляться до сідельно-зчіпного пристрою на тягачі. Таким чином, частина ваги переноситься на осі тягача. У конструкції присутні також ложементи ("коники"), на яких знаходиться передня частина в незачепленому стані. По великому рахунку напівпричіп можна розділити на дві частини: ходову і вантажну.
Перша частина складається із підвіски, шасі, осей. Від них залежить вантажопідйомність, швидкість, а також стабільність. Сучасні напівпричепи оснащуються повітряними (дубльованими) подушками. Вони амортизують нерівності на дорозі і гарантують стабільність, а значить і збереження вантажів. Від навантаження на осі залежить і загальна корисна маса всього напівпричепа. Шасі або рама є важливим конструкційним елементом. Для зручності ремонту його роблять збірним (на болтах). Рама може бути також суцільною, що збільшує жорсткість і стійкість. Шасі покривається зносостійким і антикорозійним шаром. Виробники напівпричепів, як правило, самостійно вибирають постачальника компонентів ходової частини.
Найбільше різноманіття представлено у вантажній частині. Залежно від призначення вона може бути виготовлена зі сталі, дерева, пластику. Зазвичай, присутні наступні конструкційні елементи: підлога чи рама, каркас, ізоляційний шар, пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, рідин (наприклад, аміаку).
Матеріали, що використовуються під час виробництва напівпричепа, залежать від його призначення, наприклад, для продуктів чутливих до змін температури, важких чи габаритних вантажів і техніки і т.д. Таким чином, для захисту вантажів може використовуватися тентований, закритий кузов, рефрижератор. Напівпричіп також може бути у вигляді самоскиду для перевезення і відвантаження будівельних або сипучих вантажів. Особливим видом є низькорамна платформа для перевезення екскаваторів або техніки.
На відміну від тягачів напівпричіп є більш простою технікою і виготовляється багатьма фірмами, в тому числі і за замовленням. Найбільш поширеними серійними виробниками є Krone, Kögel, Schmitz, Van Hool.
Провідні продавці