Вид
Розвізні перевезення
Тентовані напівпричепи2270Рефрижератори напівпричепи1106Закриті кузови напівпричепи541Ізотермічні напівпричепи250Бортові напівпричепи/ Платформи858Напівпричепи цистерни597Напівпричепи цистерни для сипучих вантажів128Шасі напівпричепи15Контейнеровози/ Змінні кузова напівпричепи794З рухомою підлогою напівпричепи186Напівпричепи з донним транспортером6Автовози напівпричепи59Напівпричепи лісовози97Для перевезення напоїв напівпричепи12Для перевезення худоби напівпричепи44Напівпричепи коневози2
Цікаві пропозиції

GURLESENYIL 4 axles lpg semi trailers
Ціна за запитом
2023, 4-вісний
Туреччина

Kögel Megatrailer Hubdach Liftachse DC 9.5 Zertifikat
26 290 EUR
2022, 3-вісний
Австрія, Peuerbach

MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund

Meusburger 3-Achs-Mega-Tele-Plateau-Sattelauflieger
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund

Krone KRONE SD COILS
9 800 EUR
2013
Австрія, Laakirchen

COILSMULDE/W06VLN3
10 800 EUR
2013, 3-вісний
Австрія, Laakirchen

Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen
Ціна за запитом
4-вісний
Німеччина, Dortmund

FAYMONVILLE 3-Achs-Betoninnenlader
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
Напівпричіп - це транспортний засіб, вид причепу, призначений для перевезення різноманітних вантажів. Він оснащений в передній частині опорним майданчиком зі шворнем, які кріпляться до сідельно-зчіпного пристрою на тягачі. Таким чином, частина ваги переноситься на осі тягача. У конструкції присутні також ложементи ("коники"), на яких знаходиться передня частина в незачепленому стані. По великому рахунку напівпричіп можна розділити на дві частини: ходову і вантажну.
Перша частина складається із підвіски, шасі, осей. Від них залежить вантажопідйомність, швидкість, а також стабільність. Сучасні напівпричепи оснащуються повітряними (дубльованими) подушками. Вони амортизують нерівності на дорозі і гарантують стабільність, а значить і збереження вантажів. Від навантаження на осі залежить і загальна корисна маса всього напівпричепа. Шасі або рама є важливим конструкційним елементом. Для зручності ремонту його роблять збірним (на болтах). Рама може бути також суцільною, що збільшує жорсткість і стійкість. Шасі покривається зносостійким і антикорозійним шаром. Виробники напівпричепів, як правило, самостійно вибирають постачальника компонентів ходової частини.
Найбільше різноманіття представлено у вантажній частині. Залежно від призначення вона може бути виготовлена зі сталі, дерева, пластику. Зазвичай, присутні наступні конструкційні елементи: підлога чи рама, каркас, ізоляційний шар, пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, рідин (наприклад, аміаку).
Матеріали, що використовуються під час виробництва напівпричепа, залежать від його призначення, наприклад, для продуктів чутливих до змін температури, важких чи габаритних вантажів і техніки і т.д. Таким чином, для захисту вантажів може використовуватися тентований, закритий кузов, рефрижератор. Напівпричіп також може бути у вигляді самоскиду для перевезення і відвантаження будівельних або сипучих вантажів. Особливим видом є низькорамна платформа для перевезення екскаваторів або техніки.
На відміну від тягачів напівпричіп є більш простою технікою і виготовляється багатьма фірмами, в тому числі і за замовленням. Найбільш поширеними серійними виробниками є Krone, Kögel, Schmitz, Van Hool.