
Напівпричепи
- ACERBI 11
- ACKERMANN 12
- ACTM 14
- ALPSAN 1
- AMT 26
- ARDOR 2
- ASCA 19
- ATCOMEX 7
- ATM 21
- AUREPA 4
- BARNEOUD 6
- BENALU 144
- BERGER 12
- BLUMHARDT 3
- BODEX 2
- BRF 5
- BROSHUIS 52
- BSLT 14
- BULTHUIS 7
- BURG 41
- CALDAL 3
- CARNEHL 40
- CASTERA 12
- CHEREAU 62
- CLAYTON 18
- CMT 5
- COBO 22
- CODER 6
- COMETTO 2
- CROSSLAND 6
- D-TEC 35
- DANSON 9
- DE ANGELIS 3
- DENNISON 33
- DESOT 7
- DIJKSTRA 4
- DOLL 23
- DOĞAN YILDIZ 16
- DRACO 6
- EKERI 17
- EKW 14
- EMIRSAN 37
- ES-GE 50
- ESVE 2
- ETA 6
- FAYMONVILLE 185
- FEBER 1
- FELDBINDER 131
- FGM 3
- FILLIAT 5
- FLANDRIA 2
- FLIEGL 73
- FLOOR 38
- FONTAINE 2
- FRUEHAUF 197
- GALTRAILER 5
- GENERAL TRAILER 55
- GHEYSEN & VERPOORT 8
- GOFA 7
- GOLDHOFER 88
- GRAY & ADAMS 7
- GROENEWEGEN 30
- GS MEPPEL 4
- GURLESENYIL 3
- HANGLER 3
- HEIL 5
- HEITLING 12
- HENDRICKS 6
- HFR 14
- HLW 1
- HRD 33
- HTF 1
- HUMBAUR 6
- INVEPE 6
- ISISAN 4
- JUMBO 4
- KAISER 83
- KAMAG 2
- KEL-BERG 130
- KEMPF 23
- KING 6
- KLAESER 3
- KNAPEN 49
- KOMODO 4
- KOTSCHENREUTHER 3
- KRAKER 36
- KROMHOUT 5
- KRONE 337
- KÄSSBOHRER 129
- KÖGEL 124
- LAG 169
- LAMBERET 56
- LANGENDORF 65
- LATRE 1
- LECITRAILER 33
- LECIÑENA 11
- LEGRAS 19
- LIDER 33
- LOHR 6
- LOUAULT 2
- MAGYAR 93
- MAISONNEUVE 24
- MEGA 6
- MEIERLING 11
- MEILLER 27
- MENCI 7
- MERCEDES-BENZ 1
- METACO 7
- MEUSBURGER 27
- MITRA 5
- MOL 45
- MONTENEGRO 1
- MONTRACON 19
- MÖSLEIN 8
- MÜLLER MITTELTAL 5
- NETAM 3
- NETAM-FRUEHAUF 18
- NICOLAS 18
- NOOTEBOOM 131
- NOR SLEP 3
- NORFRIG 1
- NÄRKO 4
- OKT TRAILER 5
- ORTEN 3
- ORTHAUS 2
- OVA 13
- OZGUL 42
- OZSAN 2
- PACTON 145
- PANAV 2
- PEZZAIOLI 4
- PIACENZA 1
- REISCH 12
- RENDERS 76
- ROBINE 14
- ROHR 8
- ROJO 2
- SAMRO 88
- SCHEUERLE 7
- SCHMIDT 11
- SCHMITZ 814
- SCHRADER 3
- SCHRÖDER 3
- SCHWARZMÜLLER 103
- SCORPION 11
- SDC 33
- SECKINLER 5
- SINAN 16
- SOMMER 9
- SOR 14
- SPITZER 62
- STAS 73
- STOKOTA 15
- TALSON 8
- TANG 2
- TECNOKAR 2
- TIRSAN 1
- TISVOL 5
- TITAN 10
- TMH 15
- TONAR 2
- TRACON 11
- TRAILOR 81
- TRANDERS 2
- TRAX 10
- TRAYLONA 1
- TROUILLET 13
- TSR 4
- TURBO'S HOET 53
- TYLLIS 4
- VAN ECK 11
- VAN HOOL 127
- VEGA 21
- VELDHUIZEN 4
- VEREM 3
- VIBERTI 1
- VLASTUIN 1
- VOCOL 3
- VOGELZANG 6
- WEIGHTLIFTER 6
- WELGRO 31
- WIELTON 26
- WILCOX 4
- YALÇıN DORSE 1
- ZORZI 8
- Україна 34
- Ірландія 1
- Іспанія 57
- Італія 21
- Австрія 150
- Бельгія 948
- Болгарія 23
- Боснія і Герцеговина 1
- Велика Британія 111
- Греція 11
- Данія 544
- Естонія 19
- Китай 1
- Латвія 72
- Литва 64
- Норвегія 66
- Нігерія 1
- Нідерланди 2162
- Німеччина 1121
- Об'єднані Арабські Емірати 1
- Панама 1
- Польща 142
- Португалія 14
- Росія 3
- Румунія 37
- Саудівська Аравія 1
- Сербія 2
- Словаччина 1
- Словенія 3
- Туреччина 189
- Угорщина 85
- Франція 379
- Фінляндія 24
- Хорватія 8
- Чехія 102
- Швейцарія 51
- Швеція 42








Перша частина складається із підвіски, шасі, осей. Від них залежить вантажопідйомність, швидкість, а також стабільність. Сучасні напівпричепи оснащуються повітряними (дубльованими) подушками. Вони амортизують нерівності на дорозі і гарантують стабільність, а значить і збереження вантажів. Від навантаження на осі залежить і загальна корисна маса всього напівпричепа. Шасі або рама є важливим конструкційним елементом. Для зручності ремонту його роблять збірним (на болтах). Рама може бути також суцільною, що збільшує жорсткість і стійкість. Шасі покривається зносостійким і антикорозійним шаром. Виробники напівпричепів, як правило, самостійно вибирають постачальника компонентів ходової частини.
Найбільше різноманіття представлено у вантажній частині. Залежно від призначення вона може бути виготовлена зі сталі, дерева, пластику. Зазвичай, присутні наступні конструкційні елементи: підлога чи рама, каркас, ізоляційний шар, пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, рідин (наприклад, аміаку).
Матеріали, що використовуються під час виробництва напівпричепа, залежать від його призначення, наприклад, для продуктів чутливих до змін температури, важких чи габаритних вантажів і техніки і т.д. Таким чином, для захисту вантажів може використовуватися тентований, закритий кузов, рефрижератор. Напівпричіп також може бути у вигляді самоскиду для перевезення і відвантаження будівельних або сипучих вантажів. Особливим видом є низькорамна платформа для перевезення екскаваторів або техніки.
На відміну від тягачів напівпричіп є більш простою технікою і виготовляється багатьма фірмами, в тому числі і за замовленням. Найбільш поширеними серійними виробниками є Krone, Kögel, Schmitz, Van Hool.