Вид
Розвізні перевезення
Тентовані напівпричепи
1701Рефрижератори напівпричепи
1174Закриті кузови напівпричепи
559Ізотермічні напівпричепи
347Бортові напівпричепи/ Платформи
654Напівпричепи цистерни
683Напівпричепи цистерни для сипучих вантажів
97Шасі напівпричепи
4Контейнеровози/ Змінні кузова напівпричепи
741З рухомою підлогою напівпричепи
275Напівпричепи з донним транспортером
4Автовози напівпричепи
103Напівпричепи лісовози
102Для перевезення напоїв напівпричепи
4Для перевезення худоби напівпричепи
9Напівпричепи коневози
1Цікаві пропозиції

HRD Pokkalavetti 6m jatkolla
78 940 EUR
2021
Фінляндія

SERIN Fuel Oil Aluminium Tanker
65 000 EUR
2025, 3-вісний
Туреччина, Konya

Schmitz Cargobull Varios, Hubdach, Liftachse, XL Zertifikat
29 990 EUR
2025, 3-вісний
Австрія, Peuerbach

CEYLAN 2 AXLES STANDART & EXTENDABLE LOWBED
Ціна за запитом
2024, 2-вісний
Туреччина

Schmitz SCB S3B
8 900 EUR
2013, 3-вісний
Литва, Vilniaus

Solomon 2017 Vector 1950 MT
Ціна за запитом
2017
Нідерланди, Rotterdam

SRT
3 200 EUR
2012, 3-вісний
Франція, ABLIS

LAG 32000 liter tankoplegger met pomp ADR/VLG
19 800 EUR
2005
Нідерланди, MEIJEL
Напівпричіп - це транспортний засіб, вид причепу, призначений для перевезення різноманітних вантажів. Він оснащений в передній частині опорним майданчиком зі шворнем, які кріпляться до сідельно-зчіпного пристрою на тягачі. Таким чином, частина ваги переноситься на осі тягача. У конструкції присутні також ложементи ("коники"), на яких знаходиться передня частина в незачепленому стані. По великому рахунку напівпричіп можна розділити на дві частини: ходову і вантажну.
Перша частина складається із підвіски, шасі, осей. Від них залежить вантажопідйомність, швидкість, а також стабільність. Сучасні напівпричепи оснащуються повітряними (дубльованими) подушками. Вони амортизують нерівності на дорозі і гарантують стабільність, а значить і збереження вантажів. Від навантаження на осі залежить і загальна корисна маса всього напівпричепа. Шасі або рама є важливим конструкційним елементом. Для зручності ремонту його роблять збірним (на болтах). Рама може бути також суцільною, що збільшує жорсткість і стійкість. Шасі покривається зносостійким і антикорозійним шаром. Виробники напівпричепів, як правило, самостійно вибирають постачальника компонентів ходової частини.
Найбільше різноманіття представлено у вантажній частині. Залежно від призначення вона може бути виготовлена зі сталі, дерева, пластику. Зазвичай, присутні наступні конструкційні елементи: підлога чи рама, каркас, ізоляційний шар, пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, рідин (наприклад, аміаку).
Матеріали, що використовуються під час виробництва напівпричепа, залежать від його призначення, наприклад, для продуктів чутливих до змін температури, важких чи габаритних вантажів і техніки і т.д. Таким чином, для захисту вантажів може використовуватися тентований, закритий кузов, рефрижератор. Напівпричіп також може бути у вигляді самоскиду для перевезення і відвантаження будівельних або сипучих вантажів. Особливим видом є низькорамна платформа для перевезення екскаваторів або техніки.
На відміну від тягачів напівпричіп є більш простою технікою і виготовляється багатьма фірмами, в тому числі і за замовленням. Найбільш поширеними серійними виробниками є Krone, Kögel, Schmitz, Van Hool.
Провідні продавці