DAF


Виробництво вантажних автомобілів DAF було розпочато в 1928 р. інженером Хубертом Ван Дорном і директором пивзаводу, інвестором проекту, Арнольдом Хюгенсом. Спочатку компанія випускала автомобільні й тракторні причепи. У 1932 р. Хуберт Ван Дорн з братом Віном Ван Дорном змінили назву компанії на Van Doorne's Aanhangwagen Fabriek (укр. Фабрика причепів братів ван Доорн). З даного моменту й починається історія бренду DAF, який після відходу Хьюгенса став сімейним бізнесом Ван Дорнів.

Спеціалізації компанії на вантажівках, автобусах і причепах посприяв сильний попит у післявоєнний час. Першою вантажівкою, випущеною в 1949 р. стала DAF А30. У цьому ж році компанія змінює назву на Van Doorne's Automobiel Fabriek, не змінюючи абревіатуру. Роком пізніше DAF побудував нову фабрику для виробництва три-, п'яти- і шеститонників із загальним обсягом виробництва до 12 штук на тиждень, що дозволило 3 травня 1955 р. випустити десятитисячну вантажівку. У 1950-х фабрика продовжує розробку багатовісних тягачів, наздоганяючи тоннаж до рідкісних на той час 10 тонн. Крім того, отримує регулярні замовлення від військових, що сприяє розвитку тягачів. Подальше маркування моделей відбувається за принципом xx00.

Наприкінці 50-х інженери фабрики вирішуються на експеримент і виробляють першого легковика, загальне число яких за весь час доходить до 800 000 штук. Визначною ознакою якості та комфорту легкових моделей була повністю автоматична безступінчата трансмісія.

На початку 1960-х DAF оснащує свої вантажівки новими двигунами і вводить в експлуатацію дизельний турбований двигун. До середини 1960 рр. виробництво вантажівок DAF досягає 50 000, що пов'язано також з відкриттям нового заводу в Бельгії.

З 1970-х вантажівки оснащуються похилими кабінами для поліпшеного обслуговування двигунів. Крім того, кабіни модернізуються і оснащуються додатковим обладнанням для більшої зручності в поїздках на великі відстані. Нові моделі DAF оснащуються додатковим обладнанням для використання в будівництві, при перевезенні спеціальних вантажів.

У 1980-х рр. ДАФ виробляє нове покоління вантажівок-далекобійників, а в 1987 р. випускає знамениту модель DAF 95 преміум класу із збільшеною кабіною. У тому ж році компанія укрупнюється шляхом поглинання Leyland і Freight Rover і виходить на ринок з новою назвою DAF B.V.

У 1990-х роках компанія випустила нову лінійку великовантажних, малотоннажних і середньотоннажних вантажівок з удосконаленим дизайном і новими двигунами. Жорсткість екологічних норм змусило компанію впроваджувати нові технології зі спалювання палива при збереженні крутного моменту і потужності двигуна.

У 1996 р. DAF була придбана одним з найбільших виробників вантажівок PACCAR. У 2000-х вантажівки DAF змінюють маркування моделей з формату xx00 на літерний формат. На ринку з'являються мало-, середньо- і великотоннажні вантажівки LF, CF, XF. Вони оснащуються вдосконаленими двигунами, що відповідають екологічним вимогам ЄВРО 4 та ЄВРО 5. Більше того, на ринок вводиться інноваційний гібридний двигун.

Виробництво компонентів до вантажівок DAF розташоване по всьому Євросоюзу. Однак основна маса виробничих потужностей разом з історичною штаб квартирою знаходиться в м. Ейнтховен (Нідерланди).

Лінійка моделей ДАФ, LF, CF, XF випускається в різних варіаціях залежно від призначення та екологічних вимог. Можлива комплектація з двигунами ЄВРО 5 та ЄВРО 6.

DAF XF
DAF XF
DAF CF
DAF CF
DAF LF
DAF LF

DAF XF

Модель XF розроблена для перевезення великогабаритних вантажів на великі відстані. Дана модель оснащується майже 13 літровим дизельним двигуном PACCAR MX-13 і майже 11 літровим двигуном PACCAR MX-11, які відповідають стандартам ЄВРО 6. Вона оснащується оновленим шасі. Моделі можуть також оснащуватися додатковим устаткуванням.

DAF CF

Нова серія моделі CF Euro 6 розроблена для позаміських середньотоннажних перевезень. Модель може оснащуватися трьома варіантами кабіни, трьома модифікаціями двигуна, а також володіти різним передавальним числом на задню вісь. Характеристики моделі дозволяють знизити поточні витрати і підвищити комфорт під час руху.

DAF LF

Модель LF розроблена для дистрибуції товарів. Завдяки своїй маневреності і ходовим характеристикам вона ідеально підходить для міських умов і обслуговування торгівлі. Конструкція кузова дозволяє без особливих зусиль швидко завантажувати і розвантажувати товари. Широка лінійка двигунів і коробок передач дозволяє пристосувати дану модель під конкретні умови експлуатації. На додачу до того, оснащення кабіни дозволяє підвищити комфорт водія.

Сфера застосування вантажівок ДАФ досить широка: далекі перевезення, розповсюдження, комунальні господарства, будівництво, сільське господарство тощо.

Comments