Вид
Розвізні перевезення
Тентовані напівпричепи2353Рефрижератори напівпричепи967Закриті кузови напівпричепи553Ізотермічні напівпричепи218Бортові напівпричепи/ Платформи835Напівпричепи цистерни612Напівпричепи цистерни для сипучих вантажів134Шасі напівпричепи20Контейнеровози/ Змінні кузова напівпричепи846З рухомою підлогою напівпричепи190Напівпричепи з донним транспортером5Автовози напівпричепи68Напівпричепи лісовози92Для перевезення напоїв напівпричепи13Для перевезення худоби напівпричепи41Напівпричепи коневози1
Цікаві пропозиції
Meusburger Tieflader 3-Achser, Planen-Aufbau, Radmulden
19 490 EUR
1999, 3-вісний
Австрія, Peuerbach
Meusburger 1+3-Achs-Tiefbett-Kombination mit Halbachsen
Ціна за запитом
4-вісний
Німеччина, Dortmund
Doll 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger Pantherfahrwerk
Ціна за запитом
2-вісний
Німеччина, Dortmund
Diversen IBM Ejector trailer 4 axle 50 Ton
22 000 EUR
2016, 4-вісний
Данія, Hedensted
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
HeavyTrailer 3-Achs-Plateau Baustoff
Ціна за запитом
3-вісний
Німеччина, Dortmund
Krone KRONE SD COILS
6 000 EUR
2013
Австрія, Laakirchen
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger
Ціна за запитом
5-вісний
Німеччина, Dortmund
Напівпричіп - це транспортний засіб, вид причепу, призначений для перевезення різноманітних вантажів. Він оснащений в передній частині опорним майданчиком зі шворнем, які кріпляться до сідельно-зчіпного пристрою на тягачі. Таким чином, частина ваги переноситься на осі тягача. У конструкції присутні також ложементи ("коники"), на яких знаходиться передня частина в незачепленому стані. По великому рахунку напівпричіп можна розділити на дві частини: ходову і вантажну.
Перша частина складається із підвіски, шасі, осей. Від них залежить вантажопідйомність, швидкість, а також стабільність. Сучасні напівпричепи оснащуються повітряними (дубльованими) подушками. Вони амортизують нерівності на дорозі і гарантують стабільність, а значить і збереження вантажів. Від навантаження на осі залежить і загальна корисна маса всього напівпричепа. Шасі або рама є важливим конструкційним елементом. Для зручності ремонту його роблять збірним (на болтах). Рама може бути також суцільною, що збільшує жорсткість і стійкість. Шасі покривається зносостійким і антикорозійним шаром. Виробники напівпричепів, як правило, самостійно вибирають постачальника компонентів ходової частини.
Найбільше різноманіття представлено у вантажній частині. Залежно від призначення вона може бути виготовлена зі сталі, дерева, пластику. Зазвичай, присутні наступні конструкційні елементи: підлога чи рама, каркас, ізоляційний шар, пристрої фіксації (наприклад, анкерна шина або кільця), пристрої відвантаження-завантаження, внутрішні каркаси для багатоповерхового розташування. На платформу також можуть встановлюватися цистерни або спеціальні резервуари для перевезення палива, рідин (наприклад, аміаку).
Матеріали, що використовуються під час виробництва напівпричепа, залежать від його призначення, наприклад, для продуктів чутливих до змін температури, важких чи габаритних вантажів і техніки і т.д. Таким чином, для захисту вантажів може використовуватися тентований, закритий кузов, рефрижератор. Напівпричіп також може бути у вигляді самоскиду для перевезення і відвантаження будівельних або сипучих вантажів. Особливим видом є низькорамна платформа для перевезення екскаваторів або техніки.
На відміну від тягачів напівпричіп є більш простою технікою і виготовляється багатьма фірмами, в тому числі і за замовленням. Найбільш поширеними серійними виробниками є Krone, Kögel, Schmitz, Van Hool.